Se pare ca managementul Barbie este pus pe fapte mari in ultima vreme. Dupa lansarea colectiilor de papusi Wrinkle in time, Shero si Inspirational Women, care au ca scop promovarea femeilor puternice si modelelor reale, compania spera sa dea lovitura pe piata de beauty. Intr-o surprinzatoare colaborare cu Sephora, brandurile vor lansa pe piata un kit de make-up. Cutia arata ca un casetofon din anii ’80 si contine un dermatograf, un rimel, o mini paleta de farduri de ochi si o sapca de baseball.

Kitul, cu tot cu cutie, va fi editie limitata, disponibila doar in Europa, cel putin in prima faza. In schimb, in SUA, fanii marcii vor putea cumpara produsele, separat. Pretul rimelului este de 12$, iar al creionului dermatograf, de 14$.

Femei puternice din toata lumea au fost transformate in papusi Barbie

Aceasta nu este prima incercare a companiei Barbie de a patrunde pe piata de beauty. In 2007, a lansat o colectie de cosmetice cu MAC, iar in 2016, cu Wallgreen. Recent, Barbie impreuna cu Fragrant Jewels, au facut si saruri de baie parfumate.

The post S-a lansat kitul de machiaj Barbie. Iata ce contine! appeared first on ADPM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here