Noua colecție Gucci, prezentată într-o transmisiune live de 12 ore

Din cauza pandemiei de coronavirus, Săptămâna Modei de la Milano nu se va mai desfășura în condiții normale, la fel ca în anii trecuți. Anul acesta organizatorii au pregătit prentru casele de modă Milan Digital Fashion Week, în care designerii își vor prezenta online noile colecții.

Una dintre casele de modă care s-au pregătit temeinic pentru această săptămână importantă a modei este Gucci. Directorul creativ de la Gucci, Alessandro Michele, a dezvăluit ce planuri are pentru acestă prezentare, care se anunță a fi una spectaculoasă.

Astfel, Gucci își va prezenta cea mai nouă colecție, numită „Epiloque”, în cadrul unei transmisiuni live ce va dura nici mai mult nici mai puțin de 12 ore,, pe data de 17 iulie. Această prezentare va putea fi urmărită pe diferite platforme online din întreaga lume.

Potrivit lui Michele, această colecție va servi ca un capitol culminant al ultimului show, „An Unrepeatable Ritual”.

//www.instagram.com/embed.js

Spectacolul va prezenta și ce se întâmplă în spatele scenei pentru a pune în valoare și munca designerilor și a croitoreselor.

„Acum că știm că tot ce făceam era mult prea furios, călătoria noastră era mult prea prefăcută…Am decis să construiesc un nou drum, departe de termenii pe care industria noastră i-a consolidat. O să ne întâlnim doar de două ori pe an, pentru a împărtăși noi capitole ale unei noi povești. Capitole dezordonate, vesele și libere ce vor fi scrise cu reguli amestecate, în locuri noi și pe platforme de comunicare”, a anunțat Aleesandro Michele pe rețelele de socializare.

„Sunt pasionat când vine vorba despre prezentările de modă, însă am putea să le vedem dintr-o postură diferită. Aceasta este o sugestie pe care am primit-o din experiența nouă trăită”, a mai spus el.

Sursă foto: 123rf.com

www.unica.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close