Meniu sănătos de Crăciun, recomandat de antrenoarea de Kangoo Jumps, Kinga Sebestyen

Celebra antrenoare de Kangoo Jumps a pregătit pentru familia ei următorul meniu, ce poate reprezenta sursă de inspirație pentru oricine.

„Am ales preparate ușoare, dar interesante și cu gust. Meniul Kangoo Jumps ar arăta în felul următor.

Ajunul Crăciunului.

Dimineața de Ajun începem cu jumătate de ananas, apoi cafea sau ceai îndulcite cu miere, omletă din albuș cu brânză slabă sau cu șuncă de pasăre și ciuperci. Iaurt slab sau lapte de migdale sau cocos cu cereale integrale, nuci, miere și fructe. Dimineața ne trebuie energie, așa că este indicat ca micul dejun să fie sățios pentru ca pe parcursul zilei să nu fim tentați să ronțăim diverse alimente nesănătoase ori să mâncăm prea mult seara.

La prânz avem așa:

Aperitiv: pastă de avocado, mousse de somon, feta, mozarella cu roșii, struguri, cremă de vinete cu ulei de măsline, ouă de prepeliță umplute cu ton.

Ciorbă de legume

Felul principal: friptură de miel cu cartofi dulci la cuptor și tabbuleh.

Desert: cozonac cu mac din făină neagră, cu nuci și miere. Tort cu blat din clătită din făină neagră cu nuci, zmeură, căpșuni și miere.

Între mese, ananas sau kiwi. Ananas natural, crud, nu cel din conserve. El conține enzime foarte puternice, are proprietăți antiinflamatoare și va destresa organismul la nivel celular.

Ca și alcool, vin alb sau roșu.

Nu uitați să beți ceai verde.

În prima zi de Crăciun avem așa:

Aperitiv: salată de sfeclă cu ficăței și chiftele de pui, ciorbă de pui

Fel principal: curcan la cuptor cu unt aromat. Salatp cu feta, măr, ananas, nuci, stafide.

Desert: salată de fructe cu alune și miere.

Dacă ne dorim neapărat sarmale, ele să fie din carne de pui. Ca și desert, mai putem pregăti semințe de chia cu lapte de migdale, stafide și fructe.

A doua zi de Crăciun avem:

Aperitiv: chiftele din ciuperci, pastă de măsline, salată de vinete cu ciuperci și ardei capia, frigărui de pui

Felul principal: clătite Hortobagy – clătite din făină neagră umplute cu carne de pasăre, tocată, cu mozarella, ținută câteva minute la cuptor.

La desert ananas proaspăt”, sune Kinga Sebestyen.

The post Meniu sănătos de Crăciun, recomandat de antrenoarea de Kangoo Jumps, Kinga Sebestyen appeared first on ADPM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here