Nu trebuie sa fii specialist in social media pentru a sti ca mare parte din ce vedem in feedurile noastre de Instagram sunt reclame sponsorizate. Celebritatile castiga bani frumosi, doar apasand butonul de upload. Pana si faimoasa Kim Kardashian face asta.

Pentru bloggerita si femeia de afaceri Huda Kattan, proprietara site-ului si a companiei Huda Beauty, nu este atat de simplu. Ea nu vede lucrurile in aln si negru, atunci cand vine vorba de o postare platita. „Nu-mi place sa imi fortez continutul. Daca nu ma simt bine cu asta, nu o fac. Oamenii or sa is idea seama atunci cand ceva e fake. Daca nu am o anumita preferinta pentru un produs, inseamna ca mint si nu va functiona „, spune Huda, intr-un interviu acordat publicatiei Entrepreneur.

Dupa ce a renuntat la cariera din domeniul finantelor, ea si-a castigat existenta din compania sa, dar si cu ajutorul contului de Instagram. Bloggerita are in prezent 24,8 milioane de followersi.

Toamna trecuta, a lansat un fond de ten, gandit sa functioneze ca un filtru de Instagram – #FauxFilter Foundation. Ea impartaseste, in mod regulat, fanilor, fotografii si videoclipuri despre care sustine ca nu sunt platite. Ideile de postari ii vin din propriile experiente si preocupari.

Bloggerita spune ca isi doreste sa livreze continut autentic, de calitate, nu sa faca multi bani de pe urma retelelor de socializare.

Top 14 fashion bloggeri pe care trebuie sa ii urmaresti pe Instagram!

Atunci cand a refuzat faimoasa reclama de 185.000 de dolari, desi chiar iubea produsul respectiv, Huda a declarat ca a fost inspirata de faimoasa Oprah.

„M-am gândit la Oprah. Oprah ar face asta? Nu, nu ar face-o. Din fericire, sotul meu a fost in masura sa sprijine familia noastra financiar, asa ca nu a trebuit sa o fac.”, a spus Huda Kattan.

The post Ea este beauty influencerul care a refuzat 185.000 de dolari pentru o postare pe Instagram appeared first on ADPM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here