Dior a mizat pe Revolutia Feminina pentru prezentarea noii colectii

Chiuri s-a inspirat din anii ’60, cand miscarea pentru tineret Youthquake, a fost un moment de revolutie atat in domeniul modei si al culturii, dar si o cautare a autenticitatii.

„Vremurile se schimbau, ca si corpurile, chipurile, atitudinile si personalitatile celor care au initiat aceasta revolutie”, a spus designerul.

Intr-o sala si pe un podium decorate cu imagini de la mitinguri de protest, modelul Ruth Bell a deschis prezentarea purtand un pulover pe care scria „C’est non non non et non” – „Nu nu nu si nu.”

Piesele de baza ale colectiei au fost kilt-urile plisate din diferite materiale, costume cu fuste sau cu pantaloni in dungi.

Accesoriile s-au incadrat si ele in tema revolutiei. Berete sau palarii bolsevice rusesti asortate cu incaltaminte comoda, potrivita pentru a merge pe jos kilometri intregi – cizme, saboti sau bocanci – si genti crossbody, purtate pe spate.

Cu aceasta colectie, Chiuri a dorit, de asemenea, sa abordeze egalitatea de gen, rolurile si drepturile femeilor, asa cum a facut-o si in ultimele sezoane.

Venind cu o serie de look-uri din piele neagra, blazere de matase, topuri crosetate si chiar o rochie de final in stilul flower-power, este clar ca designerul vrea sa imbrace femeile care sunt pregatite pentru o revolutie.

Rochii mozaic în culorile curcubeului, lansate de Dior

Nu stim inca daca Dior va merge mai departe si va dona sau nu din veniturile incasate catre o organizatie sau o miscare activista, dar faptul ca au ales sa popularizeze acest mesaj este un act laudabil.

The post Dior a mizat pe Revolutia Feminina pentru prezentarea noii colectii appeared first on ADPM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here