Cea mai influenta rochie de mireasa a anului!

Chiara Ferragni, cel mai de succes blogger de fashion din lume, a avut o nunta spectaculoasa la care a purtat trei tinute impresionante create de Maria Grazia Chiuri, designerul casei Dior.

Creatiile au fost atat de migalos executate si atat de interesante ca design, incat au devenit subiect de stire in presa internationala si au fost viralizate pe social media. Astfel se face ca, cel putin rochia de mireasa din voal imprimat cu mesaje, cu monograma cu initialele mirilor, dar si mentionari ale fiului lor, Leo, si chiar al catelului lor, Matilda, a devenit mai celebra decat cea purtata de Meghan Markle la nunta cu Printul Harry.

S-a maritat Chiara Ferragni, cel mai de succes fashion blogger din lume

Conform statisticilor realizate de Launchmetrics, brandurile promovate de miri in cadrul nuntii (Alialia, Dior si Prada, spre exemplu), au generat 67 de milioane de interactiuni pe Instagram si, prin expunerea in presa, cumulat cu social media, un impact ce valoreaza 36 de milioane de dolari.

Rochia Chiarei a acoperit 15% din aparitiile media si social media, in timp ce rochia lui Meghan doar 7%.

View this post on Instagram

Just Married! 👰 🤵 ♥ True love lasts forever! ♥ #theferragnez

A post shared by The Blonde Salad (@theblondesalad) on

The post Cea mai influenta rochie de mireasa a anului! appeared first on ADPM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here