Ce sa faci sa nu te ingrasi in vacanta. 3 ponturi de la antrenorul de la Bodyshape!

Pentru a nu cadea in aeasta capcana, Flavius Ursachi, Head Coach la Bodyshape Transformation Center, dublu campion national de Culturism si Fitness la categoria Men Physique Seniori + 174 cm, in 2015 si 2016, ne ofera trei pontur care ne pot fi de folos in vacanta pentru a ramane in forma.

Acestea sunt, de altfel, si sfaturile pe care le-a oferit celor care fac antrenamente Bodyshape si care vor avea o luna de concediu, departe de sala de sport.

„Te antrenezi de cateva luni bune,  deja urmezi un plan alimentar bine structurat, rezultatele incep sa apara, te simti mult mai bine… dar apoi mergi in vacant si rezultatele dispar.

Ca si antrenor vad acest scenariu mult prea frecvent. Oamenii isi pierd motivatia din cauza intreruperii obiceiurilor sanatoase in urma unui concediu sau din cauza unui deadline important la job. Multi isi pierd motivatia pentru tot restul anului, din cauza unei scurte intreruperi care nu pare atat de importanta la inceput.

Pentru ca este foarte important sa ramai consecvent in alegerile tale, am pregatit cateva solutii sa te tina activ din punct de vedere fizic si sa te ajute sa iti optimizezi alegerile alimentare in concediu.

 

  1. Incepe ziua cu un mic dejun proteic.

Un mic dejun hiper proteic iti imbunatateste starea de satietate in timpul zilei si te poate ajuta sa reduci cantitatea de mancare consumata in timpul zilei. Cand starea de satietate lipseste, deviem de la alegerile sanatoase. Iata cateva exemple de mic dejun pe care sigur le poti gasi la orice hotel sau restaurant.

– Omleta cu legume

– “Scrambled eggs” cu rosii si ciuperci

– Salata cu branza de capra

Daca totusi nu ai solutii la indemana, este bine sa ai la tine pudra proteica si sa iti incepi ziua cu un smoothie proteic. Iti las mai jos un exemplu de super shake proteic.

  1. Mananca incet si opreste-te inainte sa te simti “plin”.

Una din cele mai eficiente tehnici pentru vacanta este si una din cele mai simple. Sa mananci incet. Opreste-te cand senzatia de foame a disparut, nu manca pana te simti “plin”. Aceasta tehnica te ajuta sa nu mananci prea mult din doua motive:

Fiziologic – Dureaza in jur de 20 de minute de cand ai inceput sa mananci ca sistemul tau digestiv sa trimita semnal catre creier pentru a opri senzatia de foame si sa apara starea de satietate. Daca mananci mai incet acest semnal se trimite inainte de a manca prea mult.

Psihologic – Atunci cand mananci mai incet, savurezi mancarea si te bucuri de gust, avand astfel ocazia sa simti mult mai intens specialitatile culinare fara sa mananci prea mult.  Astfel te poti bucura de anumite mancaruri specifice locurilor fara sa te simti vinovat.

Ca sa poti manca mai lent ajuta-te de pasii de mai jos.

Mananca stand asezat pe scaun si la masa

Mesteca mancarea mai lent

Evita televizor/calculator/telefon –ul in timpul mesei

Pune furculita jos dupa cateva inghitituri

  1. Fa un scurt antrenament cu greutatea corpului cel putin o data la doua zile.

Pentru a pastra beneficiile antrenamentelor pe care le-ai facut pana acum, este important sa continui sa faci miscare chiar si in vacanta. Pentru asta am pregatit si la Bodyshape un antrenament de 30 de minute, cu exercitii simple, folosind doar greutatea corpului, avand o varianta pentru incepatori, dar si una pentru avansati. Urmareste video-ul pe care l-am realizat”, scrie Flavius Ursachi pe www.bodyshapetransformation.com.

Flavius Ursachi este Head Coach la Bodyshape Transformation Center, dublu campion national de Culturism si Fitness la categoria Men Physique Seniori + 174 cm, in 2015 si 2016.

Cum slabesti mancand pe saturate. Antrenorul de la Bodyshape iti da pontul!

Bodyshape Transformation Center este un nou concept de fitness lansat de romanca Irina Alionte, intai in Marea Britanie si apoi in Romania, ce imbina, in mod cu totul special, antrenamentele de grup axate pe lucrul cu propria greutate si cu accesorii minimale, fara aparatele clasice de fitness, cu un plan nutritional usor de urmat, recomandat de specialisti, si de sustinere de tip coaching pe partea de mindset, pentru ca cei care doresc sa slabeasca sa scape de obiceiurile nesanatoase (precum mancatul compulsiv pe fond emotional) si sa fie mult mai motivati sa duca planul de antrenamente pana la final.

The post Ce sa faci sa nu te ingrasi in vacanta. 3 ponturi de la antrenorul de la Bodyshape! appeared first on ADPM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here