Intr-un efort de a fi mult mai responsabila din punct de vedere social, compania spune ca vrea sa fie sincera in ceea ce priveste provenienta diamantelor pe care le comercializeaza. Incat clientii sa stie ce diamant cumpara si de unde provine.

Cum fiecare inceput de an vine cu dorinte noi, Tiffany & Co. a anuntat ca va dezvalui clientilor sai originea fiecarui diamant pe care il va vinde. Industria bijuteriilor pretioase este mereu acuzata de practici ilegale si actiuni neetice, asa ca Tiffany isi doreste sa reprezinte schimbarea si ia masuri in aceasta privinta pentru a imbunatati viitorul producatorilor de bijuterii de lux.

Brandul sustine ca isi imbunatateste practicile pentru ca vrea sa ramana lider in aceasta industrie, care este in continua miscare. Isi doreste sa reprezinte un brand de incredere si relevant pentru noul val de clienti care se dezvolta in urmatoarea perioada. Directorul companiei sustine ca este important pentru brand sa aiba un impact pozitiv in societate si sa atraga un numar cat mai mare de cumparatori.

De acum ianinte, cine cumpara un diamant are posibilitatea sa ii ceara vanzatorului sa ii arate cu exactitate zona geografica de unde provine acel diamant inregistrat.

Ba mai mult, pana in 2020 vom putea vedea intreaga calatorie pe care o are un diamant pana ajunge in magazin. Vom afla din ce mina provine, unde a fost taiat, modelat, etc. Doar vorbim despre transparenta, nu? Aceasta decizie este o premiera pentru industrie si reprezinta un pas important pe care il face Tiffany & Co. pe drumul dezvoltarii sale.

The post 2019 este anul transparentei pentru brandul Tiffanny. Ce inseamna asta? appeared first on ADPM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here